De reis die je kan maken.

Wat wil jij echt?

Als ondernemer wil jij je resultaten verbeteren, je impact verhogen en een betere business bouwen die je leven ondersteunt. Gelukkiger worden, beter welzijn, rijker zijn ... Geen business hebben waar jij de slaaf van bent ...

In vele gevallen betekent het; hoe verbeter ik mijn marketing? Kan/moet ik een ander verdienmodel gaan gebruiken? Want de kans dat dit nu nog uurtje factuurtje is, is groot!

Je kan online 101 aanbiedingen vinden voor oplossingen en misschien heb je er al een aantal van geprobeerd zonder lange termijn resultaat ...

En je vraagt je af; is het wel voor mij? Wat doe ik mis?

Het goede nieuws is, je doet niets mis, er is niets mis met je, je bent niet stuk!

Alleen ben je nog niet op de juiste plaats terecht gekomen om in te zien dat je eerst een aantal zaken anders zal moeten gaan aanpakken. Wat je nodig hebt, heb je al. (je moet het alleen herontdekken)

Er bestaan al zoveel zaken, alleen gaan er heel weinig oplossingen die er vandaag aangeboden worden nog naar de echte kern van de zaak ...

We hebben allemaal een verleden en we hebben ook al jarenlang ‘foutieve/valse’ programmatie ontvangen, welke ons een aantal dingen heeft doen geloven, die misschien niet helemaal kloppen ...

Zie je een wereld van tekort, schaarste of zie je wereld met kansen en overvloed?

Zie je een wereld die in brand staat of een wereld met heel veel nieuwe kansen?

De logische plaats om te starten?

Wanneer jij je resultaten wil gaan verbeteren, meer klanten wil bereiken en meer wil verdienen, ja dan is het logisch dat je een marketing of een sales training zou kunnen gaan volgen.

En ja, dat zal mogelijk je resultaat even verbeteren ... Toch zal je zeer snel weer nieuwe obstakels vinden en denk je van; hmmm misschien moet ik nog een andere social media marketing training gaan volgen ... En ja, dat zal je weer iets helpen, toch zal je steeds merken dat het lijkt alsof er een glazen plafond is. Je kan het steeds wel iets verplaatsen, je lijkt alleen niet door het glas te kunnen breken ...

De vraag is dan misschien; hoe kan ik door het glas breken? Of misschien is een betere vraag; wie of wat is het glas?

Het glas zijn je gedachten, je beliefs, je mindset, je beperkende gedachten … met andere woorden, wij zijn onze eigen grootste saboteur!

Gelukkig kennen we vandaag al veel technieken die ons kunnen helpen om die gedachten te veranderen. Meditatie, affirmaties, hypnose, NLP, EFT, en nog zoveel andere ... En ja, die werken en die gebruiken we zelf ook.

Alleen werken ze niet 100% effectief als je 4 zaken niet fundamenteel gaat aanpakken.

Wanneer je iets wil gaan doen, of je hebt een idee zoals; ik wil dit jaar mijn omzet verdubbelen ...

Hoe lang duurt het dan voor er een stemmetje in je oor fluistert; doe eens normaal, ben je gek, dat is toch niet mogelijk, dat lukt toch niet voor jou, dat ben je niet waard …

De 4 zaken waar wij steeds aan werken, zijn het verwerken van ‘Guilt and Shame’ (schuldgevoel en schaamte) en het herstellen van eigenwaarde (Whortyness).

En als 4de, elke verandering kan alleen permanent zijn als je evens je ‘image and identity’ veranderd!

Ik geloof erin, dat wat je ook gaat doen om iets nieuw te starten, een resultaat wil verbeteren, wat dan ook ... Als je niet eerst aan deze 4 zaken gaat werken, dan start je helaas een verloren spel.

Dat is de reis die ik enkele jaren geleden startte en waar ik je graag op wil uitnodigen als jij ook je resultaten wil gaan verbeteren.

Een Alchemist in business weet dat hij eerst aan zichzelf intern zal moeten werken om het gewenste resultaat in de buitenwereld gerealiseerd te kunnen zien.